Subject: Projekti kooskõlastamine: (LC3795) Tormiranna põik, Mändjala küla, Saaremaa vald, Saare maakond - Liitumine detailplaneeringu alal
From: "Rasmus Valli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 14:15:41 +0300

Tere!

Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Elektrilevi OÜ

Projekt nr: LC3795

Projekti nimi: Tormiranna põik, Mändjala küla, Saaremaa vald, Saare
maakond - Liitumine detailplaneeringu alal.

Projekti aadress: Saare maakond, Saaremaa vald, Mändjala küla, Tormiranna
põik

Projektiga seotud teed: 77 Kuressaare – Sääre tee, 21801 Kuressaare –
Mändjala kergliiklustee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900